|
Azuria "Żadna mechanika nie zastąpi zdrowego rozsądku"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Defragmentator
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Cloudy Sky
|
Wysłany: Wto 13:21, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A to nie może być jedno i drugie? No chyba, że będziemy w stanie walczyć samymi mocami... W takim wypadku ja bym potrzebował jakiejś wizji tego jak te moce by się dalej rozwijały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slipu
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 14:11, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
O ile dobrze rozumiem pytanie Tomka, to chodzi o wprowadzanie technik czysto szermierczych które istniałyby równolegle z technikami (ten sam rodzaj mechaniki) opisującymi manewry wykonywane nadnaturalnymi mocami.
Jak dla mnie nie ma potrzeby - kogo obchodzi jakim naprawdę redaktorem jest Clark Kent albo jak zdjęcia robi Peter Parker? Pierwszy może przeskoczyć wieżowiec, drugi strzela pajęczą siecią i to jest ważne!
Można zostawić skromna listę manewrów czysto szermierczych (powiedzmy 4-5) ale główny nacisk ma być położony na opanowywanie naszych nadnaturalnych zdolności i cudów jakie z nimi wyczyniamy. Nie powinna lista "zwyczajna" konkurować z listą "superbohaterską". Specyfika tej kampanii wymaga podkreślania tej drugiej strony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Różowy Jednorożec
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 14:21, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Moc będziecie rozwijać na podobnej zasadzie jak zdolności bojowe na sesji rycerskiej, czyli za pomocą technik. Różnica polega na tym, że ja wam tych technik nie będę przygotowywał, tylko sami je będziecie wymyślać i będziemy potem uzgadniać szczegóły. Chcę, żebyście samodzielnie wybierali kierunek rozwoju, który wam będzie pasował. Wątpliwości dotyczące technik do zwykłej walki biorą się stąd, że nie wiem, czy będą one potrzebne w takim settingu. Tak jak Bartek zauważył - to jest sesja z super mocami i możemy na tym się skupić jeśli chodzi o rozwój i rozwiązywanie problemów napotkanych podczas przygody. No i to nie jest sesja tylko o walce - wasze moce mogą mieć (a nawet powinny mieć) zastosowania niebojowe. Twoja moc, Mariusz, nie ma może oczywistych opcji czysto siłowych, ale daje ci duże pole do popisu w kreatywności.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek dnia Wto 14:24, 01 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|