|
Azuria "Żadna mechanika nie zastąpi zdrowego rozsądku"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Defragmentator
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Cloudy Sky
|
Wysłany: Wto 15:19, 20 Paź 2009 Temat postu: [2333] Umiejętności |
|
|
Będzie w znacznej mierze inspirowana rozwiązaniami Alka i dotychczasowymi azurskimi.
Umiejętności Bojowe:
- Pistolety
- Karabiny
- Bronie ciężkie
- WW (Atak i Obrona, WW+Zapasy)
(jako odrębne um. odpadają Zapasy, PN, Parowanie, Unik i Tarcza)
- Modulacje sprzętowe [makro/midi/mini/nano-technologie]
(podkręcanie, przekalibrowywanie, itp; broń i tarcze)
- Rekonstrukcje sprzętowe [makro/midi/mini/nano-technologie]
(naprawianie zniszczonych przedmiotów, przerabianie sprawnych)
- Medycyna [leczenie/estetyka/modyfikacje ciała]
- Informatyka <wywalimy ten Hacking, bo rzeczywiście myli>
[programowanie, łamanie zabezpieczeń, zaawansowana obsługa sieci]
- Pilotaż [latanie, dokowanie, manewrowanie w walce]
- Prowadzenie [pojazdy naziemne]
- Psionika [telekineza, przesyłanie wiadomości na odległość]
(wzmacniana sprzętem)
(przypuszczalnie - cdn:-)
(Standardowo wybiera się focus w danej umiejętności, a pokrewne są z -2, odległe z -4, a zupełnie obce są nietestowalne z danego skilla)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mariusz dnia Wto 15:20, 20 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Defragmentator
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Cloudy Sky
|
Wysłany: Śro 10:22, 21 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Um. bojowe, kontaktowe sobie jeszcze jednak zostawię. Mogą mi się przydać, a mam też parę pomysłów na ciekawy sprzęt do nich:) Uproszczę jedynie um. defensywne. I atak i obronę będziemy testowali z jednego skilla, za wyjątkiem tarczy.
WwZ (Walka w Zwarciu): bez broni (pięści, kopniaki, zapasy)
WwZ: z bronią (neokatany, miecze świetlne)
WwZ: tarcze (przeważnie energetyczne, generowane z karwasza na lewym ramieniu; różnego kształtu i wytrzymałości)
Z um. bojowych, strzeleckich zostawiamy jak wyżej;
- bronie małogabarytowe,
- -średnio-
- -wielkogabarytowe.
oraz
- bronie pokładowe
Przy czym bierzemy jak zwykle - biegłość w konkretnej broni (np: pistolety) i wiadomo, że skill odnosi się do pewnej klasy broni.
Strzelanie przy użyciu konsoli na statku jest traktowana jako bardzo różna od ręcznych, i postać chcąca sobie postrzelać z broni pokładowej; może, ale z -4 (i na odwrót - postać biegła w strzelaniu przy użyciu interfejsu pokładowego, może używać ręcznej ale z -4).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|