Forum Azuria Strona Główna Azuria
"Żadna mechanika nie zastąpi zdrowego rozsądku"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[2333] Umiejętności

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Azuria Strona Główna -> Sesje / SF - materiały
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz
Defragmentator



Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Cloudy Sky

PostWysłany: Wto 15:19, 20 Paź 2009    Temat postu: [2333] Umiejętności

Będzie w znacznej mierze inspirowana rozwiązaniami Alka i dotychczasowymi azurskimi.

Umiejętności Bojowe:
- Pistolety
- Karabiny
- Bronie ciężkie

- WW (Atak i Obrona, WW+Zapasy)
(jako odrębne um. odpadają Zapasy, PN, Parowanie, Unik i Tarcza)


- Modulacje sprzętowe [makro/midi/mini/nano-technologie]
(podkręcanie, przekalibrowywanie, itp; broń i tarcze)
- Rekonstrukcje sprzętowe [makro/midi/mini/nano-technologie]
(naprawianie zniszczonych przedmiotów, przerabianie sprawnych)
- Medycyna [leczenie/estetyka/modyfikacje ciała]
- Informatyka <wywalimy ten Hacking, bo rzeczywiście myli>
[programowanie, łamanie zabezpieczeń, zaawansowana obsługa sieci]
- Pilotaż [latanie, dokowanie, manewrowanie w walce]
- Prowadzenie [pojazdy naziemne]

- Psionika [telekineza, przesyłanie wiadomości na odległość]
(wzmacniana sprzętem)

(przypuszczalnie - cdn:-)

(Standardowo wybiera się focus w danej umiejętności, a pokrewne są z -2, odległe z -4, a zupełnie obce są nietestowalne z danego skilla)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mariusz dnia Wto 15:20, 20 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz
Defragmentator



Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Cloudy Sky

PostWysłany: Śro 10:22, 21 Paź 2009    Temat postu:

Um. bojowe, kontaktowe sobie jeszcze jednak zostawię. Mogą mi się przydać, a mam też parę pomysłów na ciekawy sprzęt do nich:) Uproszczę jedynie um. defensywne. I atak i obronę będziemy testowali z jednego skilla, za wyjątkiem tarczy.

WwZ (Walka w Zwarciu): bez broni (pięści, kopniaki, zapasy)
WwZ: z bronią (neokatany, miecze świetlne)
WwZ: tarcze (przeważnie energetyczne, generowane z karwasza na lewym ramieniu; różnego kształtu i wytrzymałości)

Z um. bojowych, strzeleckich zostawiamy jak wyżej;
- bronie małogabarytowe,
- -średnio-
- -wielkogabarytowe.
oraz
- bronie pokładowe

Przy czym bierzemy jak zwykle - biegłość w konkretnej broni (np: pistolety) i wiadomo, że skill odnosi się do pewnej klasy broni.

Strzelanie przy użyciu konsoli na statku jest traktowana jako bardzo różna od ręcznych, i postać chcąca sobie postrzelać z broni pokładowej; może, ale z -4 (i na odwrót - postać biegła w strzelaniu przy użyciu interfejsu pokładowego, może używać ręcznej ale z -4).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz
Defragmentator



Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Cloudy Sky

PostWysłany: Pon 12:07, 02 Lis 2009    Temat postu:

Dokładamy Materiały Wybuchowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Azuria Strona Główna -> Sesje / SF - materiały Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin