 |
Azuria "Żadna mechanika nie zastąpi zdrowego rozsądku"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slipu
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 10:50, 27 Cze 2014 Temat postu: A tymczasem w Palestynie... |
|
|
Tworzenie postaci
Ogólne zasady pozostają bez zmian, zwłaszcza dotyczące zamiany punktów między kategoriami.
Na współczynniki 15 pktów, koszt rozwoju :
na 11: 1
12: 2
13: 3
14: 4
15:6
16:9
17:12
18:15
Na umiejętności 100 pktów:
7:1
8:2
9:3
10:4
11:5
12:7
13:9
14:12
15:15
16:20
17:25
18:30
Na techniki: 25 pkt
koszt nabycia techniki 1, 2 i 3 pkty, w zależności od trudności, odpowiednie wymagania muszą być spełnione
na staty konia 15 pkt
11:1
12:3
13:6
14:10
15:15
Giermek - każdy z was ma sługę; nie musi on być giermkiem sensu stricto, ale tak go bedzemy nazywać, fabularnie dobrze by było go jakoś dodefiniować; generalnie jego współczynniki będą oscylować koło 10 a skille koło 8 ale jego siłą będzie specjalizacja.
Tutaj proponuję następujące do wyboru
Osiłek
Plotkarz
Mnich
Zbrojny
Strzelec
Spryciarz
Tropiciel
Ekwipunek:
Zbroja 10, oręż jaki potrzebujecie, jak zwykle bez przesady
podnoszenie jakości sprzętu robimy na zasadzie zalet
Zbroja
+1 za 1 pkt
+2 za 3 pkt
+3 za 6 pkt
+4 za 10 pkt
+5 za 15 pkt
Broń (tylko miecz jednoręczny)
+1 za 1 pkt
+2 za 2 pkt
+3 za 4 pkty
+4 za 7 pktów
+5 za 10 pktów
+6 za 15 pktów
Jeśli są wątpliwości co do wymiany między pulami, bądź jakiekolwiek wątpliwości albo propozycje - proszę o kontakt.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slipu dnia Pią 12:11, 27 Cze 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slipu
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:37, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Giermkowie
Osiłek - głupi, niezdarny, powolny, ale jaki silny! Wyciągnie wóz z błota, poniesie skrzynię z łupami, wyważy drzwi.
Plotkarz - gumowe ucho, wszędobylski, gadatliwy. Zawsze wie co się dzieje dookoła a jeśli nie wie, to za chwilę się dowie.
Mnich - wykształcony, oczytany i bywały. Zna łacinę, grekę, hebrajski, arabski i inne języki też. To czego można się dowiedzieć z ksiąg - to jego domena.
Zbrojny - potrafi się posługiwać orężem prawie tak jak pasowani rycerze. Taki dodatkowy miecz.
Strzelec - zawołany łucznik, trafia zająca w oko z 30 kroków.
Spryciarz - może niezbyt to szczytne, ale jeśli trzeba się gdzieś włamać, urżnąć komuś sakiewkę albo podrobić czyjąś pieczęć, jest właściwym człowiekiem. Na truciznach też się zna.
Tropiciel - nie zgubisz się z nim w lesie, nie umrzesz z pragnienia na pustyni ani pobłądzisz na bezdrożach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Różowy Jednorożec
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 18:05, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
sir Bertram Ellesmere
giermek (plotkarz) Duncan MacGyver
Durendal
Współczynniki:
Siła 13
Sprawność 10
Odporność 12
Wytrzymałość 13
Rozum 13
Siła Woli 12
Zmysły 12
Szczęście 10
Umiejętności:
BB 15
BD 14
T 15
P 13
U 12
Jazda Konna 15
Wojaczka 15
Charyzma 10
Polityka 8
Koń:
Siła 12
Zwinność 10
Rączość 13
Ułożenie 12
Kondycja 12
Zalety:
Zbroja +3
Techniki
Drugi Oddech
Finta 1
Pod Egidą
Tarczownik
Wybadanie Przeciwnika
Finta 2
Pchnięcie w Szczelinę
Szarża Konna
Szybki Zwrot
Uderzenie w Galopie
Dotyk Mrocznego Żniwiarza (Finta II + Pchnięcie w Szczelinę)
Kołujący Jastrząb (Uderzenie w Galopie + Szybki Zwrot)
Historia:
Sir Bertram jest doświadczonym, 50-letnim rycerzem, który ma za sobą nie jedną bitwę. Przez wiele lat był zbrojmistrzem w służbie hrabiego Essex.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek dnia Sob 12:11, 28 Cze 2014, w całości zmieniany 9 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slipu
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 19:49, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Tło fabularne
Wezwani przez papieża chrześcijańscy szlachcice z całej Europy ruszają do Ziemi Świętej z bożą misją! Królestwo Jerozolimskie znajduje się w srogich opałach - bezbożni Saraceni zjednoczyli swe siły i mocno naciskają odizolowanych w Palestynie rycerzy. Monarchowie i książęta prowadzą swoje hufce do boju, aby raz jeszcze wrócić ojczyznę Chrystusa na łono matki Kościoła.
Wasza czwórka, zaufani rycerze następcy angielskiego tronu, Edwarda, razem ze swym księciem również bierze udział w tej misji. Obecnie podróżujecie drogą morską z Sycylii do Ziemi Świętej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Defragmentator
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Cloudy Sky
|
Wysłany: Pią 21:35, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Val de Maar
Holender
WYGLĄD
[link widoczny dla zalogowanych]
SF 18
Spr 10
Odp 10
Wt 10
Rozum 10
SW 10
Zm 10
Sz 10
WALKA
BB 16 (20)
WW 12 (7)
Parowanie 12 (7)
Unik 12 (7)
Tarcza 12 (7)
======== (48)
JK 14 (12)
Charyzma 15 (15)
Wojaczka 14 (12)
======== (37) +2[wada]
Dworność 8 (2)
Handel 9 (3)
======== (5)
Zbroja +4
========= (10)
------------------------------
TECHNIKI
Dobijanie leżącego (1)
Obalenie (1)
Fortel (2)
Mocarny cios (2)
Pchnięcie w szczelinę (3)
Zerwikaptur (3)
Powstrzymanie paniki (2)
Okrzyk Bojowy (2)
Potępieńcze wycie (3)
Orkaan (koń):
Atak wierzchowca (2)
Taranowanie (1)
Tratowanie (1)
Rumak bojowy (2)
========== (25)
Orkaan (koń):
Siła 14 (10)
Zwinność 11 (1)
Wytrzymałość 10
Rączość 11 (1)
Ułożenie 12 (3)
Nośność 10
=========== (15)
GIERMEK: Peter Smyrgal (mnich)
WADA: Gazy (2)
----------------------
HISTORIA Vala:
Val pochodzi z rodziny o dość krótkim rodowodzie szlacheckim. Chłopak jest zaledwie trzecim pokoleniem posiadającym herb. Jego rodzina zarządza dość pokaźnym majątkiem; ma kilkanaście wiatraków i manufaktur oraz szerokie kontakty handlowe. I właśnie dzięki temu - podczas gdy ówczesny król zarządził pierwszy w historii Dzień Króla i zażyczył sobie by cała stolica mieniła się w jego barwach rodowych - dziadek Vala miał szansę zabłysnąć. Zapanował bowiem wówczas w branży popłoch; bardzo szybko zabrakło barwników, a w wyścigu o zadowolenie króla najskuteczniejszy okazał się właśnie wiekowy już podówczas Sven. W przypływie łaskawości i w akcie wdzięczności za ten wysiłek król nadał dziadkowi tytuł szlachecki. Dziadunio potraktował sprawę z dystansem; ot coś czym można się pochwalić w gronie znajomych, ale już ojciec (Thomas) wręcz oszalał na tym punkcie. Zaczął się zajmować polityką, planować mariaże i kombinować jak zwiększyć prestiż rodziny.
Wszystko to niewiele jednak obchodziło samego Vala, a ze ściąganych z odległych krajów nauczycieli (za ciężkie pieniądze), tylko taki jeden Niemiec co uczył go wojennego rzemiosła przypadł mu do gustu. Poza tym trwonił rozkosznie pieniądze na kobiety i trunki, nie stroniąc też od eksperymentów z innymi używkami.
Po tym jak Val zraził do siebie dwie potencjalne kandydatki na żonę (raz nawet obrażając przy tym jej ojca, co omal nie skończyło się wojną między rodami), ojciec stracił cierpliwość i postawił młodemu Valowi ultimatum: dołączy się do świętej krucjaty ogłoszonej przez papieża i poszuka otrzeźwienia w ziemi świętej, albo go wydziedziczy i przygarnie jednego ze swoich bękartów. Lecz aby ta wyprawa nie zamieniła się w kolejną hulaszczą eskapadę, będzie Valowi towarzyszył Peter Smyrgal, mnich zakonu dominikanów, który oficjalnie ma mu służyć pomocą i dobrą radą w podróżach, a przy okazji ma młodemu wtłoczyć do głowy nieco rozumu. Szczęśliwie, po początkowych dość nieprzyjemnych tarciach, przypadli sobie do gustu.[/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mariusz dnia Pią 22:19, 27 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Unas
Something Rotten
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Skąd: Tiffauges
|
Wysłany: Pią 22:37, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Sebastian Chabal, nice!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Defragmentator
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 960
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Cloudy Sky
|
Wysłany: Pią 23:28, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
To najkrótsza karta postaci ever, Alek;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ewa
Myszóf
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 23:40, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Marco Contarini
SF 10
Spr 14
Odp 10
Wt 12
Rozum 14
SW 12
Zm 10
Sz 13
WW 10
BB 14
BD 12
B 12
U 12
T 14
charyzma 12
dworność 10
gospodarzenie 8
jazda konna 14
medycyna 14
polityka 10
wojaczka 10
znajomość świata 10
uderzenie w galopie
szybki nawrót
pod egidą
kontratak
pchnięcie w szczelinę
czuły punkt
drugi atak
trzymaj dystans
śmiertelna niespodzianka (pod egidą, kontratak, pchnięcie w szczelinę, czuły punkt)
języki: włoski (rodz) łacina, angielski (podst)
koń: Semplicita
sf 10
zw 12
wyt 12
rą 13
uł 12
no 10
wada - bękart, zaleta - dobrze urodzony
Nieślubny syn weneckiego doży, świecki rycerz zakonny (joannita/kawaler maltański drugiej klasy/szpitalnik). Lat 38. Był już w ziemi świętej, w zamku Krak des chevaliiers. Od trzech lat przebywa znów we włoskich komandoriach. Jest już nieco zgorzkniały i absolutnie pozbawiony złudzeń co do celu krucjat (wie, że chodzi o kasę, wpływy i "wyżycie się", a nie o wiarę). Jego wiara jest zwietrzała i przykurzona, obrzędy są pustymi rytuałami i nie niosą głębszej treści. Nie stroni od ziemskich uciech, choć stara się być w tym dyskretny (podobnie jak wielu rycerzy zakonnych).
Sługa: Ezzio - osiłek
przygarnięty przez zakonników przygłup (lekkie upośledzenie), który upodobał sobie Marco i uważa go za ojca/starszego brata - nie wiadomo dokładnie, bo Ezzio nie umie mówić nic poza si/no.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Unas
Something Rotten
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Skąd: Tiffauges
|
Wysłany: Sob 15:03, 28 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Johan von Steinhagen
Lat 35.
Giermek: Edmund de Loewe Tropiciel
Siła 16
Sprawność 10
Odporność 13
Wytrzymałość 13
Rozum 8
Siła Woli 12
Zmysły 10
Szczęście 10
Jazda konna 16
Znajomość świata 10
Walka wrecz 11
Broń Biała 12
Broń Ciężka 16
Tarcza 16
Parowanie 12
Broń drzewcowa 12
Silny cios
Niezłomny
Obalenie
Zaciśnij zęby
Na klatę
Deba
Tarczownik
Najpotężniejszy cios
Szarża konna
Tratowanie
Taranowanie
Zbroja 14
Wady:
Niepiśmienny
Lowca chwały
Zalety:
Leb z żelaza
Twardziel 1
Koń Bimber:
Siła 13
Zwinność 12
Rączość 12
Ułożenie 10
Kondycja 12
Są dwie słynne niemieckie rodziny, na południu von Entenbachowie, na północy von Steinhagenowie. Obie słyną ze swoich problemów z niesfornymi synami.
W odróżnieniu od latorośli Entenbachów, Leopolda, Johan nie prowadził aż tak hulaszczego i rozwiązłego życia. No dobrze, prowadził ale nie doprowadził się do takiego stanu co Entenbach (umie powiedzieć nie, czasem... ale rzadko).
Johan od najmłodszych lat nie mając sobie równych w głupocie i brawurze, szybko zdobył złą sławę. Ojciec w końcu dorobił się drugiego męskiego potomka i to był moment kiedy puścił Johana w pizdu!
Nie wydziedziczony acz niechętnie widziany w rodzinnych stronach Johan tuła się po europie, próbując szczęścia w turniejach i buhurtach. Nosi go też wszędzie tam gdzie wojna. Krucjaty okazały się idalną sprawą, nawet ojciec bez zmrużenia oka dał kase i wyposażył syna na wyprawę.
Wiedząc że Johan nie błyszczy intelektem, dał mu za giermka Edmunda, tropiciela, który to w zamyśle Ojca nie powinien dać Johanowi zginąć gdy nie ma bitwy albo karczmy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Unas dnia Sob 15:13, 28 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slipu
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 19:07, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Kontynuujemy?
Dla mnie cele sesji zostały spełnione, ale jeśli jest taka wola to możemy pociągnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Różowy Jednorożec
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 8:18, 02 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja bym wolał się skupić na głównej rycerskiej, ale mogę sobie jeszcze pograć Czarnym Rycerzem jeśli inni będą chcieli kontynuować jednostrzała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|